- Editorial:
- SALVATELLA
- Any d'edició:
- 2016
- Matèria
- Lletra de pal
- ISBN:
- 978-84-8412-983-7
- Pàgines:
- 20
- Enquadernació:
- Rústica
- Col·lecció:
- De mica en mica
DE MICA EN MICA 10
A NEDAR! (LLIGADA-PAL) (R, RR, -R)
Bassa i Martín, Ramon
La col·lecció de contes de lectura progressiva ?De mica en mica? consta de vint-i-un llibres, que pretenen afermar
psicològicament aquesta sensació que ja es ?pot llegir?, quan l?infant domina algunes grafies.
A cada un dels llibres:
l Es parteix de la freqüència dels sons per treballar les distintes posicions dels fonemes consonàntics.
l S?utilitza el vocabulari bàsic dels infants, per afavorir la comprensió de les lectures.
l Hi ha una història argumental que dóna una unitat global al contingut del text.
l Les il·lustracions reforcen les històries, el vocabulari i les maneres de dir, i faciliten la comprensió entre el que l?infant
veu i el que llegeix.
l Observacions didàctiques que orienten sobre l?ús i la funció pedagògics de cada llibre.
? Les grafies o lletres estan ordenades segons la dificultat de lectura, i els fonemes se seqüencien de tal forma que s?evitin
confusions pel punt i forma d?articulació en la pronúncia dels infants.
? Els llibres poden ser utilitzats tant com a material per a l?aprenentatge de la lectura a l?escola, com per a primeres
lectures a la biblioteca de casa o de la classe.
Treballem conjuntament els dos fonemes -r- i les dues representacions ortogràfiques; r i rr.
La col·lecció de contes de lectura progressiva ?De mica en mica? consta de vint-i-un llibres, que pretenen afermar
psicològicament aquesta sensació que ja es ?pot llegir?, quan l?infant domina algunes grafies.
A cada un dels llibres:
l Es parteix de la freqüència dels sons per treballar les distintes posicions dels fonemes consonàntics.
l S?utilitza el vocabulari bàsic dels infants, per afavorir la comprensió de les lectures.
l Hi ha una història argumental que dóna una unitat global al contingut del text.
l Les il·lustracions reforcen les històries, el vocabulari i les maneres de dir, i faciliten la comprensió entre el que l?infant
veu i el que llegeix.
l Observacions didàctiques que orienten sobre l?ús i la funció pedagògics de cada llibre.
? Les grafies o lletres estan ordenades segons la dificultat de lectura, i els fonemes se seqüencien de tal forma que s?evitin
confusions pel punt i forma d?articulació en la pronúncia dels infants.
? Els llibres poden ser utilitzats tant com a material per a l?aprenentatge de la lectura a l?escola, com per a primeres
lectures a la biblioteca de casa o de la classe.
Treballem conjuntament els dos fonemes -r- i les dues representacions ortogràfiques; r i rr.